Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

a tribute to greek weird wave #2

-Πως τα περασες χθες στο παρτυ?
-Καλα μωρε...Eνταξει μη φανταστεις....Βασικα χαλια ηταν....Καλυτερα που δεν ηρθες.
-Γιατι?
-Επαιζε αθλια μουσικη.Σκεψου οτι εβαλε απο industrial μεχρι Ρουσλανα.Ειχε χαθει τελειως η μπαλα.Το πιο παραξενο ομως ηταν μια κοπελα ψιλογκοθου με εντονο βαψιμο,μαυρα ισια πολυ μακρια μαλλια και νυχια βαμενα μαυρα που φοραγε μια μπλουζα Ιron Μaiden,μινι φουστα διχτυωτο καλσον και κοθορνους,total-black στυλ που οσο επαιζε το "Τears οf the dragon" χαμουρευοτανε με ενα τυπο και δεν πηρε πρεφα και αρκετα πιο μετα που εβαλε τη Ροζα του Μητροπανου τον εσπρωξε μηχανικα σηκωνοντας τα χερια και λεγοντας δυνατα:"Πωωωω το τραγουδι μου" και ξεκινησε να χορευει ζειμπεκικο!
-Πρεπει οντως να ηταν πολυ περιεργο!Και ο τυπος τι εκανε?
-Ξαφνιαστηκε αρχικα αλλα μετα εκατσε στα γονατα και της χτυπαγε παλαμακια.
-Καμια αλλη γκομενα δεν ειχε?
-Ναι ολο και κατι επαιζε.Γνωρισα και γω μια κοπελα.
-Ελα ρε!Ωραια ωραια?
-Τι να σου πω δε τη θυμαμαι πολυ καλα.Ειχε παντως πολυ μεγαλα αυτια.
-Καλα και εσυ στα αυτια την κοιταγες?
-Δεν το εκανα επιτηδες.Απλα ειχα πιει το κωλο μου,ζαλιζομουνα παρα πολυ και για να μην λιποθυμησω ειχα επικεντρωσει το βλεμμα μου στα αυτια της που προεξειχαν.
-Και τι λεγατε?
-Ξερεις μωρε τα κλασσικα με τι ασχολεισαι,απο που εισαι,που μενεις,παιζει να με ρωτησε και κατι για το ζωδιο μου αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν αυτο συνεβη σε αυτο το παρτυ ή σε καποιο αλλο παλιοτερα.Επισης σε καποια φαση μου ειπε οτι εχει και γκομενο αυτο το θυμαμαι ξεκαθαρα.
-Ενταξει και τι σε νοιαζει.Δικο της προβλημα!
-Οχι μονο δικο της.Βασικα μου ειπε οτι ο φιλος της ασχολειται επαγγελματικα με πολεμικες τεχνες και πιο συγκεκριμενα με το muay-thai και πως την ζηλευει γενικα παρα πολυ και γενικα ειναι πολυ κτητικος και την εχει κουρασει ολη αυτη η κατασταση που ολοενα χειροτερευε.Πριν κανα χρονο μου εκμυστυρευτηκε πως ειχε πλακωσει στο ξυλο,σε ενα μπαρ,εναν αντρα που καθοταν απεναντι με μια αλλη παρεα μονο και μονο επειδη την κοιταζε εντονα.Τελικα του εσπασε δυο δοντια,του εκαναν εφτα ραματα τρια στο κεφαλι και τεσσερα στο φρυδι συν ενα σπασμενο ποδι.
-Σοβαρολογεις???Νοκ αουτ τον εβγαλε το δολιο.Κατσε ο terminator δεν ηταν στο παρτυ μαζι της?
-Ευτυχως οχι.Φανταζεσαι να μας εβλεπε να μιλαμε σε στενο τετ-α-τετ?Ουτε να το σκεφτομαι δε θελω!Μου ειπε πως ειχε αγωνες και ηταν κουρασμενος για αυτο δεν ηρθε.Ωστοσο της ειχε κανει ηδη τρεις κλησεις και ηταν δεν ηταν μια ωρα που ειχε ερθει.
-Αμα καταπιεζεται τοσο ομως γιατι δε χωριζει?
-Το ιδιο τη ρωτησα και γω.Kαι ξερεις τι απαντησε?
-Τι?
-Οτι ειναι πεντε χρονια μαζι και οτι οσο και αν παραφερεται εκεινος καμια φορα ξερει πως το κανει επειδη την αγαπαει και φοβαται μη τη χασει.Και πως και αυτη τον αγαπαει πολυ γιατι εχουν περασει πολλα.Κατα βαθος μου ειπε ειναι ενα κομματι μαλαμα.Πριν κανα δυο μηνες που βγηκε δευτερος στο πανελληνιο του muay-thai της εδωσε το μεταλλιο του και μια φωτο του απο το βαθρο-την ωρα της απονομης-που εγραφε:"Στη μικρη ζουζουνα μου που μου δινει δυναμη να συνεχιζω να αγωνιζομαι".Το μεταλλιο το κρεμασε πανω απο το κρεβατι της και τη φωτο την τοποθετησε στο ντουλαπι της βιβλιοθηκης διπλα με κατι αλλες φωτο που ειναι μαζι σε διακοπες στη Σκιαθο,με μπλου τακ μαλιστα για να μπορει να την ξεκολλαει οποτε θελει χωρις να κινδυνευσει να τη σκισει και να μπορει να δειχνει την αφιερωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου